preskoči na sadržaj
Vijesti

Ideja održivog razvoja

Učenici trećih razreda četvrtu su godinu za redom  posjetili kamenolom Radlovac d.d. u sklopu predavanja Ideja održivog razvoja, pod vodstvom profesora Nikole Bernata i Ane Matezić-Sudarić. Prošetali su kamenolomom uz stručnu pratnju direktora proizvodnje dip.ing. Daniela Sudarića. Učenici su upoznati s idejom održivog razvoja, odnosno načinom proizvodnje i potrošnje koji vodi računa o prirodnim resursima eko-sustava unutar kojeg se ti procesi odvijaju.


Pitanje je društvene odgovornosti da procesi proizvodnje i potrošnje ne ugrožavaju sposobnost obnavljanja prirodnih resursa te ukoliko do njih dođe da se isti dovedu u stanje koje će biti u funkciji koja će moći koristiti široj zajednici dugoročno.

Kroz predavanje i šetnju učenici su osim samog pojma ideje održivog razvoja i praktičnim dijelom istog, upoznati s lend artom (pejzažna umjetnost), restauracijom plemićke kurije koja datira iz 15. /16. stoljeća i nalazi se  na prilazu u kamenolom, novim jezerom, geološko – petrografskim zidom koji predstavlja zbirku najvažnijih stijena šire okolice Radlovca i Orahovice. Značajni sadržaj zida posvećen je stijenskoj masi koju eksploatira poduzeće.

Svake godine nastojimo našim učenicima, osim teorijskog dijela u nastavi, direktnim uvidom pokazati na koji način funkcionira u praksi briga za okoliš i koliko je važno odgovorno se ponašati prema prirodi, a u isto vrijeme ne zaostajući tehnološki i ekonomski u napretku.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Damir Najmenik   datum: 14. 5. 2018.

Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


UPISI 2023./24. (prezentacije)

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Linkovi

Projekt 28 zvjezdica

 www.eukutak.info



Nacionalni portal za udaljeno učenje "Nikola Tesla"



Posjetite Portal za škole



Demo državne mature



Moja matura



Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja





preskoči na navigaciju